Terug naar Home

Tong Picasso

concrete communicatie - organisatie - theater

Stand up communicatieshows

Tijdens deze show brengen één of twee acteurs een bepaald thema, bijvoorbeeld agressie of winkeldiefstal, voor het voetlicht. Met eenvoudige middelen zoals kostuums en attributen, geven zij een volledig beeld van de situatie of problematiek. Ze kleden de theorie aan met herkenbare personages van vlees en bloed. Ook laten zij de gewenste aanpak zien, met alle voor de toeschouwers herkenbare dilemma’s. Na afloop gaan de trainers/acteurs in op vragen uit het publiek.

Doelen

  • Iets leren over situaties op het werk of informatie krijgen over een bepaald onderwerp.
  • Een nieuwe kijk op de beroepspraktijk.
  • Nieuwe kaders om de beroepspraktijk te analyseren.
  • Alle neuzen dezelfde kant op laten wijzen ter afsluiting, of juist bij de aftrap, van een traject.

Doelgroep

Grote groepen mensen die in een notendop en op levendige wijze informatie dienen te krijgen over een specifiek onderwerp.

Aantal deelnemers

20 tot 200 personen

Duur

Ongeveer 1 uur

Contactpersoon

Joep Dorren (klik om te mailen)

Terug naar boven