Notificaties in de ING app opnieuw instellen

ing pushnotificaties

Update: 27 dec 2020 • 15:50 •

Zo stel je pushnotificaties weer in, op de ING app. Dan krijg je meldingen als je klant betaald heeft, of als je salaris binnen is, of als je te weinig saldo hebt. Of als een bepaald bedrag automatisch is overgeboekt. Je kan alles instellen. De ING Bankieren app is best goed, maar notificaties hadden ze jarenlang niet. Nu kan het weer, maar je moet het wel opnieuw instellen. Je oude notificaties doen het niet meer.

Het heet pushnotificaties. Vroeger, in de tijd van email, kon je per email ontvangen voor dit soort meldingen. Prima! Maar dat werd helaas afgeschaft. Tien jaar lang kon je überhaupt geen meldingen meer ontvangen. Recent kwam er een tussenoplossing, en dat werkte redelijk. Maar die is nu dus ook weer uitgezet.

Ook als je de vorige meldingen AAN had staan, zijn die nu in dit nieuwe systeem weer UITGEZET. Moet je dus alles weer opnieuw instellen. Gelukkkig is dat nu eindelijk ook  beter geworden:

Zie deze handleiding op ING.nl. In het kort:

Open je Bankieren app, klik rechtsboven je account, kies Instellingen > App instellingen > Pushnotificaties.

Daar kan je nu echt alles instellen, per rekening ook.

Eindelijk!


Soorten meldingen

Betaalverzoek
Je krijgt een melding als er een Betaalverzoek is betaald.

Binnenkomende bedragen
Je krijgt een melding als een bepaald bedrag is bijgeschreven op je rekening. Kies zelf vanaf welk bedrag je deze meldingen wilt ontvangen.

Uitgaande bedragen
Je krijgt een melding als een bepaald bedrag is afgeschreven van je rekening. Kies zelf vanaf welk bedrag je deze meldingen wilt ontvangen.

Minimumsaldo
Je krijgt een melding als je saldo een bepaalde minimum grens bereikt. Kies zelf vanaf welk bedrag je deze meldingen wilt ontvangen. Een negatief bedrag is niet mogelijk.

 

3 Reacties

Geef een reactie